23 Ağustos 2013 Cuma

Hayat bana güzel


Uzun bi ara oldu fakat herşey çok çabuk gerçekleşti . Mesela ilk olarak başlamam gerekirse en mutlu olduğum ,olay tabiki de üniversiteyi kazanmam oldu. Belki ilk başlarda karmaşık bir duygu yaşadım fakat şuan heyecanlıyım. Aslında nasıl oldu nasıl gerçekleşti , dershane , okul , arkadaşlar,hocalar, dersler felan filan derken birde baktım ki samsuna gitmem gerekiyor. Daha kayıt yaptırmadım çünkü eylülün 2-6 arasında olucak 20 gün gibi birşey kaldı şunun şurasında hadi herşeyi geçtim okulu kazandığımdan çok orada nasıl olucam yada ne bileyim ne kadar fazla değişikliği kendime özümserim felsefesiyle başladık . Umarım herşey güzel olur ve rahat bir 4yıl olur benim için. Herşey harika  ve hayat güzel. Artık ne kadar değiştiğimin farkındayım ve bu zaferin büyük bir etkisi var tabiki de ama değiştiğimi şuradan anlayabilirim ki eski geçmiş anıları gözümün önüne getirdiğimde hele bunu damla gibi birisiyle benim anılarımı konuşuyorsak değmeyin keyfime . Şunu farkettim ki damlada aynı fikirde bu dershanede yapabileceğimiz çok şey vardı evet belki 16-17 yaşında artık bir dershane anımız olmayacak ama yapabileceğimin en zirve anılarını yaşadım , yaşattım . Onurluyum, gururluyum :DD Neler yaptığımı anlatsam kahkadan çok ağzınız açık kalırdı neyse ki anlatamam :D Tabi bazı şeyler silinmeye maruz kalmış olsa da hala bir yerlerde var. Ama şunu söylemeden geçemeyeceğim damla ve ben artık ünide beraber olamayacağız .Sevindim yada üzüldüm diyemeyeceğim. Belki birlikte olursak kahkahalarımıza tanık  olucak fazla kişi olucaktı yada birlikte olmaz isek yeni bir hayata nasıl adım atacağımızı sadece kendi düşünceleremizle iz bırakarak gidicektik. Umarım ikimiz içinde hayırlısı olur. Ve herkes için :) Evet anlayacağınız gibi 20 gün sonra ailemden ayrılacağım evet abim hala yanımda olucak . Annem  ve babamdan uzakta bir şehirde nasıl uykuya dalıcam bunu bilemiyorum. Zor olucak ama eğlenceli günlerde beni bekleyecek.


Bu arada bugün izlediğim bir filmi sizinle paylaşmak isterim . Herkesin hatta benim başımdan geçen birkaç anı filmde var . Aslında filmin konusu:  yaş farkı,  fakat filmin iki kahramanı da; bunun biri için olgunluğa geçiş diğeri için  ise olgunluğunun farkına varmasına neden oluyor.
Güzel bir kitap okuma sevdanız varsa izleyin derim :) 
-Dipnot: Woow denecek bir film değil.
Eğer yaşamızsanız sizi gülümseticek bir film.
İyi seyirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum :)