25 Ağustos 2013 Pazar

Masallardan bir dünya






Daha önce yada şimdide yada bilemiyorum işte aşkı tatmadım . Ama bunun için bir düşüncem var :). Eğer bir fırsat olsaydı ve eski zamanlara geri dönseydik kaçmakdan çok görücü usulü olurdu . Evet hayal yada düşünce bunlar. Bunu neden dediğimi düşünüyorsanız etrafımda binlerce kişi var ve bunların bazıları mutlu yada bazıları mutsuzlar. neden diye sorduğumu hatırlamıyorum çünkü bunlar sadece düşüncelerim. İnsanlar aşık oluyor ve sevdiği insanla evleniyor sonra onu tam tanımadan evlendiği için sorunlar çıkıyor ve mutsuz oluyor . Ben sevdiğim ve onca yılımı verdiğim biri için hayatımı mahvetmezdim yada mahvedecekseniz ; sevdiğiniz , onun için yıllarınızı verdiğiniz , kavuşmak için o kadar sorun yada ne bileyim tartışma vs. ve sonunda evleniyorlar ve buna mutlu son diyorlar ki yanılıyorlar çünkü hayatları o an arşa yükselip sonsuza kadar mutlu yaşayamaycaklarını bilmiyorlar neyse yani insan bunca çile çekip bir insanı hayatına alıyor ve bir süre sonra onunla yaşamak bir işkence halini alıyor , bende kötü demiyorum ya onca çile onca dert çekeceğine hiç tanımadığın birinin sorununu çekersin daha iyi hiç olmaz ise hayal kırıklığına uğrayıpda bunalıma girmekten kurtulursun her iki hayatta mutlu sonla bitmiyor olabilir biliyorum biraz negatif düşünüyorum fakat ne yazık ki hayatta bize sonsuza kadar mutlu mesut yaşayan bir masaldan ibaret değil ya .Sonuçta herkes çocukluktan elbet bir gün ( elimizde olmasada) çıkacağız ve hayatın bize sorunsuz , dertsiz bir yer olmaycağını gösterecek.

 Hayal kırıklığına uğramadığınız bir hayat dilerim :) Masalların hala yaşamda yer aldığına inandığınız bir ülke, bir şehir , bir kasaba yada en azından bir sokak olduğuna inanıyorsanız lütfen beni de bilgilendirin :) (bu yer herkesin bildiği fakat hiç kimsenin farkedemediği bir kafede olabilir .)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum :)