26 Haziran 2013 Çarşamba

Benim için sadece Guguk Kuşusun

 Neden bu kadar saçma davranıyor anlamış değilim. Gerçekten neyi kanıtlama zorunda ? Kime ? Neden? Acaba küçüklüğünde psikolojik bunalımlar mı yaşadı? Ya da olumsuz denebilecek  o minnacık hafızasında iz bırakmış bir kinin açığa çıkması için kendini mi kanıtlıyor bize? Ben neden bunu çekmek zorundayım? Her gün her an . her saniye…. Başımda guguk kuşu gibi  plan yapan birini neden çekmek zorudaydım.. Gülüşü bile beni boğuyomuş gibi geliyor. Herkese bunu kanıtlamak için kendini mahvediyor ama farkında değil. Beni çok rahatsız ediyor ve ne yazık ki her an dilinde ben vardım . Her an. Herkes neden onla beni kıyaslasın diye kendine acı çektiriyor. Artık bunları gerçekten de aşması gerekiyor. Ergen bunalımlarını daha atlatmamış gözükse de bu konu söz bile edilemez bir yaşta.Beni sıkıyor. Aşırı derecede. Her gün sesini duymamak için müzik dinlemek bile bir çare olmuyor. Hele ki kendini lider gösterme çabaları beni gerçekten kahkahaya sokuyor. Bu onu gıcık etmesi bi tarafa gerçekten merak ediyordum. Amacı neydi? Ne yaşadı da bu triplere giriyor.?

En önemliside NEYİ KANITLAMAYA ÇALIYOR???


Ne olursa olsun , kime ne derse desin benim için sadece guguk kuşuydu o. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum :)