29 Haziran 2013 Cumartesi

Hayallerin Peşinde



Mezun olma ve yaz tatili harika geçiyor diyemeyeceğim size. Çok tembel olduğum kesin çünkü gereçekten de saat 13:00 da uyanmanın ne  demek olduğunu gözlerimden anlayabilirsiniz. Harika belki diyemem ama Easy A filmini kalkar kalkmaz izlmem çok da fazla bişey ima ettirmedi bana. Belkide sevdiği kişinin değişmediği gerçeğini yok sayarsak tabi. Kendim den pek fazla bahsetmezdim ben . Belkide bir dizinin etkisiyle kendi hayatımı bu kadar önemser oldum. Yaşadıklarımdan ders çıkartarak aktarıyordum bloguma ama bu kendi hayatımda yaptığım ön hazırlıkları önemsemeiğim anlamına gelmez öyle değil mi? Aslında bana sorarsanız benim hayatımı konu alan bir filmde başrol kapmak için elimden gelen herşeyi yapardım . Iııı tabi buna New York da bir dergi editörü olma hayalimide katmak isterdim. Harika bir hayat belki olmazdı ama gerçekleştirmek için bir fırsat yakalayabilirdim. Annem ve Babamın beni fransaya yollama fikirleri hala sabit ama bunun için bu sene üniversiteye  gitme olasılığımda büyük bir etkisi olduğunu düşünüyorum. Yada kazandığım yıl. Neyse yani fransadaki fotoğraflarımı buraya eninde sonunda ekleyeceğimi asla unutmayın. Çünkü hala 17 yaşındayım yada 18 bunu tam olarak kestirmek bile istemiyorum . Aslında böyle şeyleri yazdığıma ben bile inanamıyorum çünkü bu gibi şeyleri yani hayallerimi 3 tane günlüğümü bitirdikten sonra 4. alma fırsatı yada başlama gibi bir fırsatım olamadığı içindir. Ama bana inanın hayallerimi yazmayı çok seviyorum. Belki editör felan olamayacağım ama hayal etmek gibisi yok. Dışarda şu kendini beğenmiş bebeklerin neler yaptıklarınıda pek fazla umursamışda değilim. Çünkü gerçektende  bişey yaptıkları yok.Fakat birşey de yanılıyor olabilirim. Yaptıklarını sandıkları çok şey var.  ....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum :)