25 Haziran 2013 Salı

Jenna seni öldürmek istiyorum !!!

Belkide ben apartmanda kalıyorum diye balkonuma atlama şansları yoktur. Aaaaa  yok devenin nalı .! hadi sürtük ilerle!!!.



Sanırım bu dizi beni depresyona sokmada bire bir.İSYANIM. BU ÜLKEDE YAŞADAĞIM İÇİN .111


Damlayla bu mezun sıfatını hala sindirememiştik. Ve bu tatil gerçektende sıkıcıydı. Ben sadece yabancı dizi izler ve müzik dinlemeyle meşguldüm ve kafamda binlerce soru , endişe,tehlike.. TEHLİKE. Evet her geçen gün bana gelen bu güzel yada kötü olduğu belli olmayan haber nöbetleri felan … Şu müzik sevdamı resmileştirmek için 1-2 günüm var. Ve heyecanlıyım. Sanırım beni ve damlayı en çok mutlu edecek bir şey varsa da o  bütün gereksiz ve amaçsız,  sonuçsuz insanlardan uzaklaşmamızdı.Her ne kadar Iğdır da yaşasak bile…
Güzel bir başlatmak için damlayla harika kararlar aldık. Ve artık her sabah müzik turu yapacaktık mmm yada koşu mmm ya ne bileyim müzik dinlemek ve kafa boşaltmak için başka iyi bir neden olabilirdi ki? BB my Darling ;)


O JAKE BANADA LAZIM YADA O JAKE BENİM OLMALIYDI …

HAYIR AĞLAMIYORUM GÖZÜME JENNA KAÇTI LL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum :)