11 Nisan 2013 Perşembe

bir tek SEN

ölümüne susadığım kar taneleriydin , bir bir içime döktün. kor gibi yanarken bu yürek ,sen den sadece yol istedim. tek yolun çıkışında beni bulmanı. sadece seslerini işitmeyi istedim. giderken bu hayallerden beni attın kör kuyulara , öylece ortalıkta. beklemekten başka Derman yoktu .... dert ettim seni kalbimin en köşe baharına. kaldın sevdasız , bensiz. başka kim vardı bu gökyüzünde ???

 gülüşlerini tarih atıp kutladığım. gözlerine bakışını sayıp sayıp kaldığım. sözlerini  yazı yazıp aklımın en hüsran yerine koyduğum. gelmez oldun gelmez. bir sen vardın bu fidanda açan güllerimi budayan . bir sen vardın. , bir Sen vardın. ateş edip kor denizlerde yandığım , sesini en ücra en kuytu göğsüme sakladığım , kokunu  en duyulmaz yere koyduğum , bir sen vardın , bir Sen vardın. şiir ettim dillerime doladığım, yas edip yürek yandığım, can verip denizleri aştığım , gülüşünü yedi cennete anlattığım , bir sen vardın , bir Sen vardın. ulaşamadan elimden kaydırdığım , söz edip feryat yaktığım , aş edip şükür ettiğim , yüreğimi yağmur edip yaktın , bu dünyayı bana kadersiz bıraktın, bir sen vardın , bir Sen vardın.gözlerini göklere yıldız yaptığım , sözlerini denizlere kum ettiiğim , sen vardın sen vardın ... BİR TEK SEN VARDIN !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum :)