6 Nisan 2013 Cumartesi

07/04/2011 - hayatımın en güzel anları


Hocamızın bizi kütüphaneye götürüp zorla kitap okutması ile başlayan serüven..(ÇAĞATAY YOLDA )Çok ilgimi çekti.Başka ülkelere gitme merakım bunu körükledi. Arkadaşımla kitap ararken ilk önce şiir kitaplarına bakıyordum sonra 'Çağatay Yolda' işte bu dedim.Kitapı almış elimde 'bu benim bunu kimseye vermem' diye bağırmam :D Gülünç bir durum :) Adı ile bu kadar etkilenmişsem fotoğraflara bakınca ve içerik de olan ülkeler... beni adeta çılgına döndürdü .Süperdi süperdi ve süperdi.'MOSKOVA' ülkesinin içeriğini merak ettim çünkü Kremlin sarayı ilgimi çeken bir konu hele bir de hikayesi ve resimlerii işte 'çıldırma anı' süperdi iyiki yazmışsın.Evet;  Ayna,Çağatay Yolda ,Gülayın Gezegeni vb. konulu programları izlerim ama fazla bilgiler aklımda kalmaz.Bu benim ülkeler hakkındaki bilgilerimi pekiştirmeme bire bir oldu .Teşekkürler Çağatay abi ve ekibi :))) 

08 Nisan 2011, 19:02

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum :)