6 Nisan 2013 Cumartesi

Aklım hep sende...


Dostlar selamlar!!
Bugün güneşin ilk ışıklarıyla beraber benim de göz kapaklarım açılmış bir bebek misali....
Akşamdan bu sabaha kadar kafamda bazı düşünceler var. Kendi içimde çözmeye çalışsamda nafile.Bana ait soruları belki cevaplayabiliyorum fakat bazı sorular var ki karşıma dikilip gözlerini bana doğru, içime girercesine bakınca işler tersine dönüyor ve sorular karşıdaki kişi için cevap bekler vaziyette bekliyor.( İstek dışı olması gereken bir takım olaylardan sadece bir tanesi).Geçen gün kaoföre gitmiştim ve kahve falına bakan bir kadına her gidişimde rastlıyorum. Ve sonunda baktırdım. 'Sana tam birşey verecekken uzaklaşmışsın zaten sevginiz mesafeli olmuş ,uzaktan uzağa ...' benim artık yorumlamama gerek yoktur herşeyi kadın zaten özetledi .
Evet  kahve falımda üzerinde bulutlar geziyor felan demişti kadın. Of yine mi başlıyor bu tükenmez aşk sahnesi oyunları . Yeter ya gerçekten bende sıkıldım ( Kalbim :O kadar da sıkılmadın ;) ) Hayır,sıkıldım eğer bir aşkı bilmeden yaşıyor isen boşa ben aşkı mantık çerçevesi içinde yaşamdak isterim bu büyük aşkı... Hayat, insanların ne olacağı belli değil mi ? diyorsun . Hayır belli . Neden mi?
Çok sevdiğim arkadaşlarım vardı,her dakika konuştuğum hani kanka denilenlerden. Ama ne yazık ki şuan hayatımda yer almıyorlar. Bu konuyu konuşmak istemem ama hala ne olduğunu valla ben bile anlamış değilim  ... Çok açık söyleyeyim mi? Aslında ben bile merak etmiyorum .Herşey den bıkkın bir kız değilimi isyancı, emo felan tam tersine hayata hep damardan hisseden ( Müslüm gürses dinlemiyorum korkma. Şuan Niran ünsal-Aklım hep sende dinliyorum :) ) Seni böyLe sevmek Günahsa eger Ben anadan doğma Günahkarım ...  
Ben bu söze sanırım katılanlardanım . Bakın beni sadece bir dinleyin ( Ki siz okuyun. ) Şimdi ben 16 yaşındayım bu bir kader den başka hiçbir şeyden ibaret değil . Karşıma kim mi ? Çıkardı .. Ben çıkarmadım ya ama iyiki de çıkmış hayatın tadı tuzu olmazdı o vakit ...Kalp kırılınca daha çok sarılır o bir kalbe beni kırma beni onar der gibi sarılır ama  bende şu balkondan şuan bile adını söylemekte zorladığım kişiye bağırırsan olay çok abeze kaçar onun için yerimde sayıyorum sadece . Iğdır lisesine de geçiş yapacağım için inanın bende şaşkınım yeni okul ama 1.lik için yarışacağım :)) Aklımda çıkmasını istediğim veya aklımda kalmasını fakat bazı sorularıma cavap vermesini bekliyorum haberi olsun ki nereden olucaksa :)) ...

15/06/2011 - 07:31

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum :)