6 Nisan 2013 Cumartesi

Sorumlulukar..


Sorumluluklarbelki akrep burcuna belkide bana aykırı bir olay.Herkesin bu kadar kolay olarak taşıdığı sorumluluk duyguları bende körelmiş olsa gerek .Bunları neden mi söylüyorum?. Hemen bu konuyu açıklılığa kavuşturayım sevgili dostlar.Bildiğiniz üzere bende şu tedavisi bitmeyen fakat benim ömrümün yarısını uçurtma gibi göklere bırakmasıyla başlayan şu gri (+7 yaşlarında ki çocukların boncuk ) benim ise aslında benim değilde aparat veya da tel olarak adlandırdığımız şu lanet olası diş tellerim.. 
Tedavisi bir türlü bitmeyen daha doğru benim gibi bir sorumsuz kızın zavalları prof.lara gösterdiği isyan dolu bayrağımı çekmeyeşimle başlayan doktorları gönderme faslı.. Bla bla bla..Klasikleşmiş anılar dolusu erzurum yolları ( Seyahat etmeye bayılırım ama şu lanet olası 3-4 yılım şu erzurum yollarının yol çizgilerinin uzunluklarını veya da kış aylarındaki kar tanelerinin şekillerini daha değişik olmayan ağaç sayma fasılları..abidik gubidik şeyler işte..
Ve işte yarın büyük gün geldi çattı 2 ay sürekli randevu defterimde şu diş hekimine zaman bulmak ile geçtiysede nafile tam tamına 2 ay'ımızı geride bırakmış bulunuyoruz.Diş hekiminin bana vermiş olduğu bir türlü açılmayan şu havalı sırıtalar artık kafamı acayip derecesinde bozmuş bulunuyor ne yazık ki diş hekimciğime acıyorum daha doğrusu herkes acıyor benim yüzümden :D (Yaşasın kötülük) nedeni ise Benim ünlü olmuş holowood yıldızlarına taş çıkartan birbirinden şüpheli fakat gerçek olma ihtimali %99,9 bahane türlerimm .Ah ah kendimden gurur duyuyorum :)) 
Neyse yarın erkencikten kalkıcağım ve şu lanet erzurum yolunu bir kusmuk poşeti arasında geçireceğim günü sabır ve heyecanla bekliyorum :)  

16/06/2011 - 00:26

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum :)