6 Nisan 2013 Cumartesi


Evet arkadaşlar :)
Bildiğiniz üzere bizler fazla etkinlik kapsamında boğulmak üzereyiz ki bu aralar basketbolda biraz aksaklıklar oldu şu ığdırın bir türlü düzelmek bilmeyen hava koşullarından kaynaklanıyor . Neyse ki basketbolda aksaklık oldu bunu bir kaçamak olarak değerlendirmeye sokmadan hemen diğer etkinlik kolu olarak açılan tiyatroya saldırmamızla başlayan adranalin dolu ve bilemediğimiz şansların açıldığı buharlı bir kapıdan girmiş bulunarak şu güzelim tiyatronun sonucunu başarıyla elde etmiş bulunuyoruz. Ama bu sizin bildiğiniz öyle basit ilkokul türlerinden bir etkinlik olmadı Iğdır iline verdiğimiz güzelim bir etkinlik ile sona erdi fakat devamıda gelecektir bunu da söyliyeyim .Tiyatro provalarımız çok eğlenceli geçti.4 skeçden oluşan tiyartomuzun provalarıda oldukça kahkahalarımızın sel olup götürdüğü günlerin arkasından  02.06.2011 tarihindeki BÜYÜK GÜN olarak adlandırdığımız o tesadüflerin bu kadar iç içe yaşadığımız özel gün ....Ahh anlatılamaz :)) Provalarda biz oldukça endişeli tavırlar sergilmemizde ki amaç bizim skeç de insanların yüzünde bir tebessüm bile oluşturamayacağımız şüphesiydi ki ne yazık ki öyle birşey hiç yaşanmadı :)
Ve işte büyük gün.. Bizim heyecanla okuldan kaçışımızla başlayan 2 Haziran günü ... (Bunu buraya yazmadan edemiyeceğim çünkü yazmasam unutulucak ki ben asla unutmam unutamam :) ) Ve okuldan kaçtık evlere dağıldık .Heyecanlı bekleyiş anlarımız ... Saat 4'ü bekliyoruz ve ben kuafördeyim saçımın ne şekline girmesinde biraz endişeli tavırlar sergilemiş olsam da sade olmayı tercih ettim . Felsefi düşüncemede aynı yönde zaten " Güzel olmaktansa Şık olmayı tercih ederim " .... Evet saçımı en son düz fön olarak kararlaştırdım. Ve eve dönüş.. Güzel olmuştum çok beğendim kendimi ve sade bir makyaj (kuliste tazelemek üzere yapılan hazırlığın I.evresi ) Hazırlandım . Beyaz gömlek giymiştim ki  kostüm değişince saçım bozulmasın diye ve aslının evine gidiş( randevu saat 4 de) 4:30 da kültür merkezinde olmak üzere ..Aslının evinde Yatır Bank kartonunu hazırladık ve elif in gelişi ile artık gitme vakti gelmiş bulunuyor diyerek kültür merkezinin yolunu tuttuk. Ve işte Kültür Merkezinde... Stüdyoda temizlik yapılıyor ve bizi içeri almayışları beni stres üzerine stres yaşamama olanak sağladı ..Neyse ki bitti ve biz sahneyi aşarak Kulisimize doğru koşar adımlarla ilerliyoruz( Programın başlamasına yarım saat ve biz hala kostümlerimizi giymemiş durumdayız).Ve kulisimizdeyiz.4 ayrı soyunma oldası ve 3. 'sü bizim  (Call Center) Ve acele ile üstümüzü tamamladık ve sıra makyajımı tazelemek ve aslının yüzümü pürüzsüz bir cilde kavuşmama sağlaması (ki zaten cildim pürüzsüz sadece daha iyi )  ile başlayan gerginlik .. Soyunma odalarının  kapıları açıldı herkez bir taraf da ve yükselen gerginil sesleri benim rolüm gereği kullandığım kulaklık kulakarımda ordan oraya koşurtuma içerisinde herkesin birbirine sorduğu sorular "Naslıım , Güzel oldum mu?,...vb." evet ve ben hazırım siyah perdenin arkasında topuklu ayakkabılarla koşuşturmalarımı umarım ki hiç kimse farketmemiştir :)( Hiç zannetmiyorum) Ve Soyunma odalarına açılan 2. kapı ... Evet 2. kayı açtım ve arka tarafa arkadaşlarıma bakmaya gitmiştim kapıyı kapattım ve camlı kapının arka kısmın da Şok Şok Şok .. Tesadüfleri kim sevmez evet ben biraz koşar biraz sersemleşmiş halimle 4. soyunma odasındayım ve elifle aslıya onu gördüm sanki deyişimi hatırlar gibiyim (twettynin Bir kedi gördüm sanki deyişi gibi)  Elifi zorlar gibi hadi git bak emin olamıyorum o mu ? değil mi? ve geldi ve cevap " Evet o :) " ve elifin masum gülüşü :) Hele şükür gelmiş yok yok şansmıydı yoksa bilerek beni göremke için gelişimiydi karasız anlardan biri ve dahada heycanlandıracak bu beni soyunma odasından çıktım ve karşımda okan mı oktay mı onla beraber işte ve ben o andan sonra yüzüne bakmayışımla başlayan heyecanlı bir o kadarda romantik dolu anlar ... Aslının ve elifin söylediklerine göre göz altından bakıyomuş  ve ooo diye bir ses duyuldu ve fark edilmesin diye aşağıya bakışı o an ben acale ve heyecanla koşturduğum an duyulmuş seni utangaç seni .. pehhh.. Evet irem hocanın Call center deyişiyle başlayan heyecan anlatılamaz :))) Süperdi ve ben perde kapanır kapanmaz masaya oturuşum hatırlamıyorum bile :)Ve perde yavaş yavaş hababam sınıfının müziği ile açılıyor ( nE alakaysa) Ve binlerce baş ( Neyse abartmıyalım sayısı bilnmiyor :)) Bana doğru .. Memet hoca , Yılbay hoca, Zehra tali, Nurgül Hoca ve binlerce tanıdık kişi.. Bana bakıyorken buldum .. Bende hiç heyecan yok .. Sesimin duyulması için arkada prova yaparken sesimin kısılmaması için ses denemeleri ( Provalarda bana sesin çıkmıyor demişlerdide ve daha sonra en çok benim sesimin çıkışı onların ise sesinin duyulmaması :)) Büyük bir tecrübe ister .. Evet nihayet başladı muammerin girişi-çıkışı bir solukda konuşmalarımla ve işnsanların alkış sesleri içerisinde perdesi arkasına kaçışım Anlatılamaz yaşanır dedikleri şey bu olsa gerek.. Ve nihayet Program sona ermi bulunuyor ve ailelere gidin diye yalvarışlarımız ile Gondolun ( zehranın fikri) :)) üzerinde ki bağırışlarımla Mansürenin ( sağolsun ) kulağını sağır edişimle bir günü de geri de bıraktık ..
O günü hep geriye sarsak ve o  karşıkarşıya geliş anımızda hep takılı kalsak ....
Sizi sesviyorum :) Umarım beğenmişsinizdir .. Yine bekleriz... <333

06/06/2011 ---- <3333 - 01:14

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum :)