7 Nisan 2013 Pazar

Mutluluk satılık değil!


Ben gerisini düşünmem. Kurgulamam. Bu mesafeler olsa bile. Sizin aklınıza hemen uzaklık kavramı olarak gelmiştir. Bu şehirler yada ülkeler olabilir diyebilirsiniz.Bu sadece yıl farkı. Aradaki mesafe yıllar aslında. Herşeyin düşündüğüm gibi iletmem , beni gerçektende mutlu ediyor. Bence bununda böyle olması gerekli. Eğer sizinde  en iyi dostunuz var ise yollar değil yıllar bile olsa sadece ne hissediyorsanız , onu nasıl görüyorsanız açık açık söyleme tarzlarıyla ona iletmeniz. Neden mi? Çünkü şu lanet olası insanlığın keşfedemediği telepati yöntemi yada karşıdakinin hissettiklerini algılama gibi bir lüksümüz olmadığı için lütfen tanrının bize vermiş olduğu bu mucizevi sesi kullanalım :D İnsanlar anlaşılmak ve anlatmak ister. İnsanlara kolaylık sağlayın lütfen. Gerçekten birşey kaybetmezsiniz. ben bugün eğer bunları yazıyor isem yarın neler olacağını kestiremiyorum. Bugün mutlu olacak isem , ağzım kulaklarıma varacak ise, midemde kelebkler uçuşucak ise ; söyleyin kareşim ya. Ne zoru var insanların sizin 2 kaş 2 gözünüzden nasıl anlasınlar sizi. söyleyin duysunlar o herkesi yada en önemlisi sizi mutlu edecek şeyi söyleyiverin. Özgür olmayı neden bu kadar kendinize çok görüyosunuz. İnsanlar ne düşünüyorsa düşünsün . Sen mutlu olacaksan herşeyi yapmaya değer. Hele ki bu kadar kolay gelen mutluluk paha biçilemez yani :) 
Hah! Ne demiştim ben ? sence ben gerçekten seviyor muyum ? sen karar ver. İmkansız olabilir. Ama bu sizin görüşünüz ve sizin sınırlı kapasitenizin yaratmış olduğu bilgi dağarcığınızdan çıkartmış olduğunuz saçma sapan , üstün zekalıların gerisinde olan bir düşünce .
Evet , belki herşey  söylemekle olmuyor diyebilirsiniz bana. Ama zaten söylemeyi , benim düşüncelerimi öğrenmesi ve benim onun düşüncelerini öğrenmiş olmam zaten bana imkansız kelimesini paramparça ediyor.Belki bu yılları geçip imkansızı başaranları görebiliriz günlük hayatımızda . Ama diye başlamayacak bir hayat olabilir yani. Zor değil asıl zor olan ,bizde olan sesi yok saymak. Yani düşünceleri aktarma işlevi gören dil diye brşey var ise , sabahtan akşama kadar yastığa başını dayayıp, yorganı başına çekip, melankolik bir  şarkı açıp , sabaha kadar eregen tavırlanızı sürdümeyi bırakıp ; şu geri beyinlerinize bu bilgiyi az da olsa yerleştirin . Emin olun ki hiçkimse bu hayatta sizin mutluluğunuzdan daha önemli değil. 

Aranızda yıllarda olsa hiç çekinmeden kullanın aracı olacak sesinizi. Mutlu olmak o kadar da zor değil . :)
 nasıl olurda aramıza yıllar girer?


31 Ocak 2013, 18:37

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum :)