7 Nisan 2013 Pazar

Biraz saygı !




Dilimizde tüy bitmesine rağmen hala dandik şeyler peşinde koşan onca insan var. Mutluluğa saygı neden yoktur anlamıyorum. İnsanlar bu açıdan çok benciller. Aynı hissi yaşamışsındır ama o senden daha önce buna sevinmek ister ve bu mutluluğu gülümsemeye çevirir. bunu yapmak içinde senin o güzelim , ilkimsi duygunu ayağının altına aldırır, küçücük , minnacık bir gülümsemeyi sana çok görür. O gülümsemenin yerini çatık kaşlar, sinirle bakan gözle ve ağızdan çıkan küfürler alır. Ne gerek var. İki gün yada ister ömür boyu o mutluluğunun sevincini yaşa umrumda değil yeter ki 3 dk bana müsade ette bu nun heyecanını gülümseme ile bile değil sadece bir sözle yaşayayım. Ama insanlar sonuna kadar bunu sürdürüler. Senin için önemi değildir. Evet. Normaldir. Ama önemlidir. Yani bunu dışına vurup kahkahalar atarak elbbete k çıkarmıcam ama sabredde bu içimdeki boşluğu dışarıya veriyim. Nefes aldırmadıkları gibi birde yüzsüz yüzsüz gülüyorlar ya. O ilki de ağzımıza sokanlar var ne yazık ki. Olmasın değil olsun ama bir soluk alalım be Yarabbim !
Benim son sözüm bu olcak .insanların benim çevremdeki yeri değil benim mutluluğuma olan saygıları beni ilgilendir. geri fasa fiso.
Umarım böyle insanlar karşınaza sıkca çıkmaz demeyeceğim çünkü eğer bir insansa mutlaka karşınıza çıkar ve bu lanet olası bencillik onunda başını döndürüyordur. 
Sadece küfür edin . Biliyorum geçecektir :D

14 Şubat 2013, 20:28

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum :)