6 Nisan 2013 Cumartesi

Masum küçük kız yakalama zamanı.

"Ya sonra" filmini izledim diyemem ama yarıda bırakmak zorunda kaldım  gece devam :) . Kitap kurdu deyimini değiştiriyorum bende bundan sonra kendime film kurdu deyilmesini isteyeceğeim arkadaşlar.Evet bu aralar fazlasıyla film keyfi yapıyorum.Şu yaz tatiline giriş sayılıyor sanırım :) Bu yaz tatilinde bildiğiniz gibi okulumdan ayrılıp ı.l. geçiş yapacağım bir yandan heycan bastırıyorken bir yandan da kaygı,şüphe ama en çok ne  bastırıyor biliyor musunuz? Mutluluk  !! Neden mi? Hemen söyleyeyim bu geçiş yapacağımı duyurduğum can dostu diye adlanadırdığım arkadaşlarım ( ki hala gördüğün gibi arkadaş diyorum çünkü olayın ne sebeple buralara kadar taşınacağından haberi olmayan bir masum kız rolüne bürünmüş durumdayım gerçekte de olduğu gibi saf söylüyorum şuan aramızda ben olmadan neler geliştiğini ben çözmüş değilim.) Pardon arkadaşlarım dememeliydim . Arkadaşlarım fakat can dostu arkadaşımın ne kadar basit ne kadar karaktersiz olduğunu bugün yeniden ortaya koyması beni hiç şaşırtmadı ki ben hala burada gülümseyerek rahat bir şekilde bu yazıyı yazıyorum çünkü normal geliyor böyle şeyler .Hani diyorum ya iyikide girmiş böyle insanlar hayatıma şükürler olsunki bu yaşımda böyle insan yüzleri gördükçe hayatın ne kadar zor olduğunu ne kadar ihanet,kin beslediğini her insanda eşit olarak bende artık görebiliyorum . Ama şuna çok ama çok üzülüyorum . Neye mi? . Benim yaşımda + veya - yaşlarımın hayatlarına böyle insanların girmemesiyle oluşan ergen depresyonlarını biraz geç yaşamlarında ki kuşkum .. Size tavsiyem herkes ile arkadaş olmayın ama samimi olun ki bu hayata masum gibi görünen küçük kız çoçuklarının yüzlerinde taşıdıkları masumiyet ifadesi  kadar iki yüzlü a pardon ne kadar kendini düşünen bencil insanlar olduklarını gün geçtikçe sizlerde benim gibi er yada geç anlayacaksınızdır. Umarım bu insanların hayatınıza girmesi sadece sizi olgunlaştırmaya yarasın yani bir tür kommensalizim yaşama türü gibi ama merak etmeyin onlara hiçbir şeycikler olmaz. Siz şundan emin olmalısınız ki size tam zarar vermeye başladıklarını hissettiğiniz zaman onlardan bir tür kurtulma bahaneleri veya da değişik düşünceler ortaya atarak sizden uzaklaşmalarını sağlamanız. Benim can dostu dediğim masum görünüşlü fakat içinde ne taşıdığı şüphe edilen kız çocuğundan ayrıldığım gibi ... 

17/06/2011 -19:11

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum :)