7 Nisan 2013 Pazar

Herşeyden biraz.


Size bugün yaşadığım bir anı yazdım. aslında bir zaman diliminde geçiyor mm aslında zamanlada alakası yok :) Karşımda oturan bir kişi hakkında yazdım :) Çok fazla görmüyorum mm 3 ayda 2 defa felan . sık sık gördüğüm birisi değil. ama her defasında hiç tanımamış olsamda ama tanıyorum :) beni kendine bağlıyor . bu iyi bişey . çünkü insan mutlu olduğu bir anı canlıyken yazmak ister. Aslında bende bir hayalimi gerçekleştirdim. bundan sonra roman da yazabilirim. Çevremdeki insanların hayat özetleri :) Size yazım hakkında ayrıntılı bilgi vermeyi düşünmüyorum . Çok isterdim ama o bana kalsın :) Görüşmek üzere.ö 


İPUCU :) resimi bir başka sekmede açınız :)) (meraklılara duyrulu :)))

25 Ocak 2013, 21:31

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum :)