6 Nisan 2013 Cumartesi

Günümün Rüyası


Geceler.....İşte sonu olmayan isteklerimizin uzun bir zaman diliminde göz kapaklarımızın karanlığında meydana gelen sonsuz yolculuk rüyalarımız.....Benim rüyammm.
Takma ismim olduğunu size söylememiştim sanırım evet benim takma ismim Rüya .Çok sevdiğim bir isim .Gerçekleşmeyen ama hep olmasını istediğimiz hayallerden kurulu bir dünyadır rüyalarımız ve bunun oluşmasını sağlamak için ortam hazırlığı :Geceler....
Geceler sayesinde isteklerimizi belki kendi aklımızda oluşduğunu hayal etmek ve bunu yatınca gözlerimizin karanlığında hissetmek gibi mutlu bir an benim için yoktur , olamaz da:)
Birçok insan için geçim kaynağı olması çok normal ama... keşke gerçekleşse dediğinizi  duydum sanki :)Olmayacaksa hiç olmasın... bence böyle daha iyi olur ama bunu siz gerçekleştikten sonra anlamanız  yada anlamam iç acısı bir durum olmasına karşın yinede yüzümüzde tebessüm oluşması ne kadar keyif verici bir durum ...İstedikleri şeyleri sadece ama sadece rüyalarında gören insanlar için yorumsuz diyebilirim ...
Evet bunu size gördüğüm bir rüyanın bana etkisini yazıma yansıtmamak hiç de kolay olmayacakdı ..
Belki rüyalarımızın bize yol gösterdiğini veya da olacakları hissettirmesi ve bunların  olması dileğiyle ...:)..Rüyalarınızın yüzünüzdeki tebessümü düşürmemesi dileğiyle..
İyi geceler =)
Bugünkü Rüyam Yine Seni Hatırlattı Bana ..... (RR)
27/04/2011 16:28

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum :)