6 Nisan 2013 Cumartesi

Nerede Şu İnsanlar ?


Tatilden dönüşüm .. Çok keyifli bir tatil yaşadım bu yaz. Bu tatil bana çok özellikler kazandırdı ve bunu dönüşümdeki o çılgın kızın kayboluşunu bir film şeridi gibi görmedim tabiki de :D Tecrübelerimle bunu böyle anladım çünkü insan karşısına bir yazı, bir simge,bir nesne çıkınca eski anıları canlarınır hemen aklında ama benim ki elbette böyle olmadı yani bir yazı yada bir simgeye ihtiyaç duymadan eski anılarım için bir düşünme duygusu bile hissetmedi şu kalbim (Belkide şu keyifli yaz tatilimden olsa gerek :) Kızıyorum bak şimdi :) )Bu tatilin bana neler kattığı daha doğrusu neleri daha da katlandırdığını dönüşüm sayesinde anladım :) Sana dönüşüm müthiş olacak demiştim :D " Kime dedim ben bu sözü???" Yok hiç kimseye demedim . Şimdi hatırladım  ben bu sözü akıl +mantık_zeyzey 'e demiştim :) Harbiden ya evet ben bu sözü kendime dedim ve uyguladım hem de 2 kat farkla yani bana borçlu ( Gördün mü kendimi ile kendime borçlu çıkardım :D )Borçlu demişken gerçektende ben kendime borçluydum ama borçlarımı tecrblerim sayesinde kapatmış bulunuyorum . Belkide görüyor musun? Hala ama hala "BELKİ" cümlesini kullanıyorum :) Gerçek hayatımda bile okuyorum "Stilleto / İyi ki yanlış adam rastladım -yoksa doğruyu nasıl bulacaktım ;)"Evet daha bitiremedim ama bşladım bu da bir gerçek :D güzel bir roman genç kız olan hatta olmayanlara tavsiyem siz siz olun saın ama sakın kendinizden başka kimseye güvenmeyin hatta kendinize bile .Dünya artık sizin bildiğiniz masallarda ki gibi dönmüyor. Artık iyi insanlar kalplerini kırdırarak ,mantıklarını çökerterek mağlup oluyorlar. Artık şunu da merak ediyorum şu hep iyilerin kazandığı masal sonlarını insanlar mı yazdı? ve hala yazmaya devam eden şu yaratığı tanımak isterim doğrusu :))
Elif (  kAnkam, annem , sırdaşım ) Tatlım'ın tainleri çıkmış ve buradan gideceklermiş :'( Çok üzgünüm tatlım. Seni unutmayacağım ama içimde çok büyük bir umut var gitmeyeceğinize dair .Umarım gitmezsiniz :)
06/08/2011 - 20:48

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum :)