6 Nisan 2013 Cumartesi

Zıvanadan çıkanlar...



Evet ..Şimdi anlatacağım daha doğrusu üzerinde yazı yazdığım konumuz dün geceye aittir.Bunu buraya yazmak insanları nasıl değiştirir yada hangi fikirlerine destek yada bir karşı görüş olur onu ben bilemem fakat  insanların  ne kadar düşüncesiz davranabildiklerine şaşırmamak elde değil....
 Dış çevrenin insanları ne kadar değiştirdiğine şahit olmak istemezdim.Ama bunu benim tanıdığım insanlarda fazlası ile görmek olanaksız değil.
Geçen gece bir kızın ne kadar düşüncesiz  davrandığını görmek elde değil.Fazla ayrıntıya girmek bu konu için gereksiz duyduğum birkaç çöpten başka birşey değil.Kızın (15) kendisini kaybederek   kendisinden 5 yaş evet yanlış duymadınız tam tamına hatta fazlası bile olabilir bir karşı cinse yaptığı akıl almaz davranışlar (göz süzdürmeler,telefonuna göz ucundan bakmak ..felan filan ) tabi kız almancı olunca bunların görülmesi normal gelebilir ama benim için hiç normal bir davranış değil.İnsaların bu kadar rahat olması açıkçası beni sinirlendiriyor.Ve işte o  bardağı taşıran son damla erkeklerin bakışları ...sinir bozucu ...neyse bunu kimin için yazdığım söz konusu bile olamaz ( şebenem  :DD)  ...Kızın geleceğinden hiç bir kuşku duymuyorum onun için iyi fakat gelecek için kötü.....Biri bu kızı durdursun :D Zıvanadan çıkanlar er geç olsada yine kuş yuvalarına geri dönmeleri dileği ile ..... (hiç zannetmiyorum.)
20/04/2011 17:25

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum :)