6 Nisan 2013 Cumartesi

Hayal etmek güzeldir.


Merhaba. yendien.Bugün değil ama çok önceden birisinden bir şarkı önerisi almıştım . Mutlu ve mutsuz anlarda yanınızda biri olmazsını istersiniz ya. Bu en çokda Elifim olsa bile damlam ve aslım benim hayatım.neyse bu şarkı da benim içinde böyle oldu. Mutlu, mutsuz, kırık,bıkmış,suskun herşeyim için iyi geliyor. Pek sevmem şarkı önermeyi . Çünkü zevkler özeldir. Akrep burcu olduğumdan olsa gerek bu yüzden sadece kendime yakın bulduğum kişilerle paylaşırım. Hayat aşılmayacak kadar değil. İnsanlar zorlaştırmaz ise bu elbette kolay olacaktır. Düşünme gibi güzel bir özelliğe sahip bizler neden karşımızdaki insalara düşündüklerimizi söyleyemeyiz. Kırılır mı? , Üzermi bizi?, Yoksa hiç umursamadan hayatına devam eder mi ? gibi saçma sapan, hayatımızı zora sokan şeylerden hiç vazgeçmiyor insanoğlu. Düşünmek gibi söylemek de özel bir özellik. Düşündüklerini  dile getirmek için söylmek diye bir eylem var sonuçta. Boşuna değildir demi? İnsanlar kendi kendilerine kandırmak yerine doğruları öğrense idi. Ne hale gelirdi oysaki. Düşündüğümüzde bir yandan iyi bir yandan da kötü olurdu. Hayatınız da artık sınırlı sayıda inanacağınız ama her saniyede atma tehlikesine düşmüş insanlarla dolu olurdu etrafınız. Of ne hayallere daldım yine ben. Hayalsiz dünya olur mu ya? Hayal iyidir. Hayal bana özgüdür.

Düşündüklerinizi sadece bir cümle ile bile dile getirebilirsiniz ; bu sevgi , şiddet, korku, endişe ve nefret de içerebilir.

Söyleyin korkmayın. En azından söyleyemeyeceğiniz şeyleri düşünerek zaman harcamayın !!!!

19/01/2013 - 00:23

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum :)