7 Nisan 2013 Pazar

Yaşanacak yıllarımız var


                                      Yaşanacak yıllarımız var |  görsel 1
Bugün günlerden ilk yaz günü. Sanki yaz geldi. Bugün gözlerimi kapattım ve o kadar güzel gün ışığı göz kapaklarımın içini aydınlattı. Ve beni çok heyecanlandırdı. Çok güzel gülümsememi sağladı. Hayatın anlamı sadece göz kapaklarımız da. anlamanıza yardımcı oluyorlar.
Hayatınızı birine bağlıymış gibi yaşamaktansa imkansızı yaşayın daha iyidir.Bu tam bir trajikomik .Gerçekten. Üzülüyorum ama bir yandan da gerçekten beni çoookkk mutlu ediyor. Herşeyden zevk almak, herşeyi sorunsuz birşekilde karşılamak yada üzücü bir olayı terslemek değildir belki ama bu beni sevindiriyor. Çünkü mutluyum. Herşeyei farkında olarak yaşıyorsunuz. Bir soru geldi bugün birisinden - Bu seni üzmüyor mu? Bilmesi. cevabım ise - Asla . Ki zaten bu beni mutlu ediyor. İmkansızı tadıyla yaşıyorum.Hiçbirşey kaybetmiyorum . Zamanımı .. Herşeyi dolu dolu yaşıyorum ben. Kahkaha atıyorum , Belkide hıçkıra hıçkıra ağlıyorum. Umrumda bile değil. Bugün imkansızlığın mutluluğunu yaşarken bile tam gülüyorken ağlıyordum eğer bu bile beni mutlu ediyor ise ben herşeyim.Bazen bir sonbahar bazen kış ve bazen ilkbahar . Hiç beklenmesede yaz olabiliyorum . Herşey nedir diyecekseniz . Hayatınız nasıl gidiyor ? Kötü - iyi- gayet iyi mi ? Eğer bunlardan birini seçmişseniz . Hiçbirşeysiniz. Çünkü hayatı yaşamak  , zaten hayatın tersini ,düzünü  kabullenmektir ve her ikisini bir arada kabul etmektir. Bugün buyum derken yarın ne olacağını bilemezsiniz.Belkide yarın en güzel haberi yada sizi üzecek bir haber alabilirsiniz . Eğer bugünü ele alarak ben çok iyiyim.Çünkü bugün bana çok iyi davrandı derseniz , o zaman sadece kendini düşünen bencil birisine düşüverirsiniz.
Hayatınızın en güzel anlarını yaşayacakken belkide sizin bir kaç yılını alacak bir insanla tanışmışsanız ,sakın ona kötü davranmayın. Çünkü yaşayacağınız o güzel günleri belki hiçbirşeye değmeyecek insan için harcayabilrisiniz . Ama lütfen unutmayın ki en kötü gününüz o güzel yaşayacağınız günleri özletmeyecek. Çünkü en kötü şey kötü gün değildir. En güzel yaşayacağınız yılların bir günde elinizden bir insan tarafından alınıcak olmasıdır.
Umarım hayatınızda hem kahkaha hemde ağlamak olsun. Çünkü gülmek ağlamayı getirir. (Bunu inanırım). Eğer çok mutlu gününüzdeyseni biraz da üzülün belki başka şeylere :) Neyse herşey yaşanacak nice nice senelere :))

30 Ocak 2013, 19:06

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum :)