6 Nisan 2013 Cumartesi

Olamaz mııı _? Olabilir ..?


Aşk Tesadüfleri Sever.. Bende :)
Saat 02:00 'yi gösteriyor ve ben odamda yatağımın üzerinde salondan yansıyan ışıkla hiç usanmadan büyük bir heyecan ve şaşkınlık içerisinde sana yazıyorum. Belki bir ipucu veya da bir parmak izi bulabilirim umudu ile... 
( KOD ADI : ANNEM ) :D                                                                                                                                                          
Bugün her zaman ki gibi ( hiç şaşmaksızın ) facebook'dayım. Ve yine olduğu gibi profildeyim ;)  Bugün.....   ........ Sandalyede oturan,mitingde bayrak tutan,bir rapci ve bugün plaka da "34 GS..." ( Evet, yanlış duyadınız bir plaka ve eliyle ve gözleri ile plkaya bskan bir resim.) Mutluyum . Mutlu olduğum kadar da şaşkınım . Neden mi? Şimdi açıklıyorum. "GS" ne biliyim kendimin bile çözemediği bir ruh hali içerisinde resime göz atıyorum. Profilde "rüya,rüzgar,beşiktaş,çarşı" gibi kelimeleri arıyorum (CTRL+F) Neden arıyorsun diye soruyorsunuz sanırım .. İnannın ben de bilmiyorum :) 
Ve birden annemin sesiyle irkilmem ve şimdi yanındayım ( Balkonda ) Bana ne diyor biliyor musunuz? Sakin ve mutlu bir şekilde bana ;
- Zeynep buradan ne geçti biliyo musun ?                                                                                                                           - Ne dedim ?                                                                                                                                                                                                               -Bir arabanın plakasında  .."34 ZY..." yazıyodu tabi hemen açıklayayım  "Z" adımın baş harfi "Y" ise soyadım...   -Ne ! Nerede hani nerede gidip hemen yanında fotoğraf çektireyim :D                                                                         -Gitti ... :(                                                                                                                          
Bende bundan sonra artık gezince gözlerimi arabaların plakalarından çevirmicem :)
Ne demiştim ben benim sözüm .." Aşk kendini ona benzetmektir :) " 
İşte bu ... Bu yazım bloğuma yasaklı yazılarımdan bir tanesi :)
Annemin bu konu ile ilgi var mı hala çözmüş değilim.. Ne(!!) Yoksa beni gizlice izliyor mu ? Yok artık ;)

20/06/2011- 15:22

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum :)