6 Nisan 2013 Cumartesi

Unutma partisi



Herşye düzene girmeye başladı. Saçlarım toplu olunca gerçekten içimde ki hayatım  da yoluna giriyor. Tam da bozuk değil-di de :). Neyse 4 yıl öne nasıl mutlu isem yani kalbim ne kadar boş ise işte şimdi de öyle . Müzik dinlmeden ,rüzgarın kulaklarıma vurmasından , içime çektiğim o kar kokusu-(mutlu isen herşeyin bir anlamı olduğuna varıyor insan)- ,burnumda beliren o kırmızılık, gözlerimi tam açarak duyduğum o rahatlıkk ... hiçbir yerde bulamadım. ve kararımı vermiştim artık. Umrunda olmadığın kişiler neden senin umrunda olsun ki. kusura bakmayın ama ; kıçımın kenarı yani :D  Sallamışım baktı,bakmadı, sesmiş,gözmüş.. hepsi boş  arkadaşım. Ne kadar demelerine rağmen hak veriyorlardı bana. Evet ben de senin gibi düşünüyorum falan filan. Bir yandan yazılılar bir yandan Ygs dediğimiz boktan sınav . Herşey gerçeten anlamlı diyoruz da şu sınavlar gerçekten anlamsız . Daha üniversitede okuyacağız ya. Hadi liseden kurtulduk derken birde o güzelim gösterişli,hayatının anlamı dediğin yer, kendin olabileceiğin,hiçbir kısıtlamanın olmadığı, yeni tanıdığın insanlar, şehirdeki bütün saçma sapan, kendini bir bok sanan insanlardan arınmış bir yer, egosu tavan yapmış ,daha burnun ucunu bile göremezken kalkıp aynaya bakmaya çalışan salaklardan tutun da , kenidini dünya güzeli sanan (hala farkında değil gerizekalı daha bizim yaşadığımız şehir istanbulun bir ilçesi bile olma kapasitsi bile bulundurmadığını hala aklı almıyor..)boş insanlar...Kurtulduk diyelim hadi.Sonrada gel iyi,ahlaklı, anlayışlı bir arkadaş bulmayı. işimiz çok zor. Daha ben 4 yıl sonra ki akıl almaz partimi veriyorken bunlar bizim neyimize .... demeyin.hayat bize şimdi unutturuyorsa yarın en güçsüz kaldığımız zaman bize güç verecek kaynak da asıl unuttuklarımız olacak. 
O yüzden sonradan unuttucaz diyerek hayatınıza aldığınız insanların gereksiz bir insan çıkmaması dileğiyle. 
PARTY HARD .))




14/01/2013 - 19:39

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum :)