7 Nisan 2013 Pazar

Kim suçlu?

Herşey o kadar güzel ki. Yeni doğmuş bebek gibi , geçmişin gözlerinden bir şerit gibi geçer derler ya… sevmek suçmudur. sevmek çok kişiyi kapsamaz . seviyorum dediğin oldu mu senin. yada onunla iletişime geçmek için denemediğin yol kalmadıysa , ağlama sakın … çünkü gözlerinden damla damla akıyordur , yıllar zamanı kapsıyor mu?. Zaman gerçekten doğrumu işliyor. Bir hata olmalı, birisi için 4 sene çok fazla değil mi? Lütfen , pişman olma sakın. Ders değildir bunlar sadece kimi seveceğin için yoldur. Herşey için yeni bir sınav.Ya kilometrelerce ötedeki kii senin kaderin ise nasıl bulacaksın onu yanında. Zaman mı suçluydu yoksa mesafeler mi? Kim suçlu . Ben mi yoksa beni tek sözle bitiren piç mi?. Hangimiz dürüstdük. Yıllarını yalan bir şey için kendini kandıran ben mi ? yoksa içi acımadan herşeyi kalbine vuran o mu? O  mutlu mu şimdi. Çok değişmiş. Arkadaşlarıda bozmuş çokca. Saflık kelimesi kalmamış içinde. Zaten bana rastlayıncada öyleydi . Herşeyi bitirmeyen ben mi yoksa silip geçmek isteyen , umursamayan , hayatına kahkalar atarak gülen, herşeyden özgür ve bir o kadar da düşünceli ben mi ? 

20/01/2013   - 19:06

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum :)