6 Nisan 2013 Cumartesi

En çok içimi acıtan da şu kahrolası susmalarım.

seni unuttuğumdan sonra ilk defa ve son defa yazıyorum heralde . seni çok sevdim kabul ediyorum .başa dönmek gereksiz olacaktırki. 4 senedir her an seni düşündüm. düştüm kalktım .düşürdün beni bazı kızları yanında gördüğümde kaldırdın bana bakarken umutlar çevremi sardı. her an umut vardı içimde. belki de 4 senedir bir merhabanı bile almadım ama seninle olabileceğim hayali vardı kafamda . seni gördüğümde artık içinm yanmıyor ,nefesim daralmıyordu. kafamda bitmişti aşkın kalbimdede öyle gözüküyordu peki ya neden bitmiyordu. tutku vardı. aramızda bir bağ vardı sanki. kopamıyorduk . birleşemiyorduk da. selam zeynep dediğin o gün çok şey değişmedi hayatımda yine seni seviyordum ve yine umut vardı içimde .hala mı diyeceksen? 


ben seni çok sevdim gerçekten ölesiye ,batasıya sevdim seni.dinlediğin müzikten tut sevdiğin  bayanları, izlediğin dizileri hatta bir ara galatasaylı bile olmayı düşündüm.ben seni öyle bir sevdim ki ne yanındaki kız ne fotoğrafdaki kucağına oturtuğun kız, hepsi benim için aynıydı . hiçbirşey göremiyordum sadece seni ve bana geleceğini düşünüyordum. belkide arkadaş olarak kalbillirdik . bakışların benim için hayat kaynağıydı . sana baktığımda içimden öyle bir mutluluk kalkıyorduki sonra şunu anladım kalbim atmıyordu seni görünce sadece sözcüklerimde bir heyecan vardı . seni sevmiyordum aslında sadece hapis yatırdum sende. tutsaktım.kurtulmak istermişcesine sarılmak istiyordum sana . ama sen sanki benden başka her kız hayat kaynağıymış gibi gtiin başkalarına . bazılarnı öpmek istedin bazılarını yanağına yasladın o yüzünü.son defadır dedim kapattım hayalini kurdum . sen vardın gözlerimin arkasında. her zaman olduğu gibi. seni gördüğümde susuyordum keşke dediğim günler oldu hayat ne kadar da acımasız oysaki bazen intihar etmek istersin bazende gülmekten ölmek .



senden vazgeçmek için her yolu denedim bazen imkansızı seçerek mutlu olmak istedim bazende sadece yalnızlığın dibine vurarak müzik dinledim. ama olmadı ne kadar uğraştıysamda senden birtürlü kutulamadım. nedeni; bana bakan o masum gibi gözüken ama acımazsız egoist akrep burcu erkeği yani seni göremedim. 


imkansızı sevdim evet çünkü mutlu olmak istiyorsa eğer bir insan sadece başkasını değil birazda değer vereni sevmeli imkansız olabilir ama kişilik imkansız ulaşılamaz değildir. tanıdım  . sadece senin gibi piçlerin olduğunu sanıyordum hayatta aslında o kadar saf ve temiz , kendin kadar ben kadar diyebileceğin insalnlar ar hayatta . yaş sorun olabilir ama aslında sorun beyin yaşında. senin gibi kişiliksiz piç kurularındansa yaş olarak ileri ama değer olarak paha biçilemez insalar tanımak hayatın en muhteşem olayı.


seni tanıdım ,pişman değilim çünkü eğer sen olmasaydın kendimi bu saçma sapan hayata hazırlamak emin ol ki zor olacaktı . yoksa senin beğendiğin o ezik beyinli kızlardan olacaktım ki aslında hayatımın nokta atışı dediğim , hayatımı düzene sokacağım bir evrede var olduğun için teşekkür ederim sana. seni tanımak bana yetti gerisini istemedim zaten. 


seni 4 senede yaşayıp bitiremedim . nasıl olurda 15 satıra sığdırdım hayret. bugün gözlerimi açan sen oldun . o zehirimsi rüyadan uyandıranda günaydın diyende. hayata döndürende. hayatım nasılda bir dönemeç halinde bilemezsin. benim acıdığım sensin . hayatını nasıl bir düzene sokacaksın merak ediyorum doğrusu. yıllar sonra kiminle beraber olacakcaksın gerçekten merak ettim. ama umarım en muhteşem bayanla beraber mutlu olursun ve hayatın hep güzel geçer . ve yine 4 sene sonra yine anlamadığım bir sessizlik büreyecek etrafımı. ve en çok içimi acıtan susmalarım yine seninle olacak. bir merhaba bile demeden . birbirimizi tanımadığımıza kendimizden çok diğerlerini inandıracağız. seni yine de unutmayacağım ilk aşkımsın nede olsa. hayal kırıklarımın ve hayatımı düzene soktuğun  için teşekkürler. bunu okumayacaksın çünkü beni merak etmiyorsun ve umrunda değilim zaten onun için ne diyeceğim bilmiyorum ama elveda .


08/12/2012 - 20:26

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum :)