6 Nisan 2013 Cumartesi

Rutin Hayatımdan Kısa Bir Kare


Bugün sitemlerle yeniden bir yaz uykusundan kalktım .Sabaha karşı yatmayı alışkanlık değilde zorunlu hissetti bedenim . Tatil sohbetleri daha doğrusu telaşları bizim evi dolduruyor. Bugün unuttuğum değersiz kişiler geldi aklıma ne kadar saftirik olmak gibi birşeydi eskiler yani anlayacağınız eskiden saftirikdim :D bunu böyle açıkca söylemek benim gibi akrep burcuna yakışmadığını biliyorum fakat kendimi kandıracak değilim . Şuan yani eski günleri mazide bıraktığım şu günlerde ne kadar cesur ne kadar kuvvetli olduğumu anladım .Akıl mantık doğrultusunda. Mazideki insalar olmazsa olmazımdır benim. Ya onlar olmasa idi ben cesur bir kız olamazdım . Bunun için çok şükrediyorum . Hayatıma girecek olan insanlar doğru zamnada doğru kişilermiş umarım ki bu benim elifim içinde geçerli hayatımıza girecek olan insan bizim karşımıza doğru zaman ve doğru bir kişi olarak bizi bulsun :D Neyse bu aralar geçiş konumda çok sıkıyorum kendimi Iğdır lisesine gitmek istiyorum fakat eğitim düzeyleri iyi olduğu halde kendilerini bir türlü derse veremeyen onca beyin içerinsinde ben nasıl yaşarım ? :D Hepsi değişik düşünceler içinde heyecanlı hergün farklı olaylar peşinde koşan onca erkek ve kızların arasında ben zavallı ben :D rutin bir hayat geçireceğim . Babam sana yararı dokunacak diyor fakat ben mev'den iyi eğitim veren Kazımımıma :D yani İMKB  'me gitmek istiyorum. Umarım nereye gidersem gidiyim benim gibi  yani elifim gibi arkadaşlarım olur umarım :) Elifim seni çok seviyorum umut ediyorum ki ve eminim ki nerede olursak olalım hiç bir zaman birbirimizden ayrılmayalım anneciğim :)

Gönüller birdir dünyalar ayrı olsa da. Arkadaşlıklar,sevgiler,aşklar yalan olsa da umrumda değil dünya yansada biz dostu unutmayız dost uzakta olsada. 
14/07/2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum :)