7 Nisan 2013 Pazar

RİCA ETSEM ?


Rica etsem yeniden bakar mısın bana,
Yeniden durdursana zamanı,
Durdursana kalp atışlarımı, 
Bakışlarını beni bitiriyor,
Herşeyi yaşamak istermişçesine,
İlk defa gördüğünden daha farklı,
Saat ilerlemiyordu, 
Sen oradaydın ,
Tam karşımdaydın,
Bakabilirdin bana,
Bana  dönebilridin,
Hadi şimdi ayaktasın,
Şans bize gülebilir,
Yapabilrsin,
Merhaba diyerek başlatabilirsin,
Bunu yapabilirsin,
Yada herşey orada saklıydı,
Sadece o iki dudağının arasında,
Tebessüm etmek ne kadar zor olabilirl ki, 
Sevindirebilridin bizi,
Bizi biz yapabilirdin,
Herşey senin elindeyken , 
Yapmak ne kadar zor olabilirdi, ?? ,
Hadi ama yapsana ,
Gülsene ,
Bekliyorum işte,
Tam seni beni bağladığın yerde,
Tamam..,
Burada olmayabilirdi,
Karşılaşabilirdik ?,
Bunu yapabilrdik , 
O zaman ,
Bırakalım aşk bizi davet etsin ,
O zaman yine bekleyeceğim,
Beni götürmen için ,
Yine orada olacağım , 
Beni kendine bağladığın yerde,
Rica etsem "merhaba" der misin artık ??

26 Ocak 2013, 20:34

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum :)