6 Nisan 2013 Cumartesi

Aramızda Erkek Olmaktan Sıkılanlar Var .. :S


 Mehmet Hocanın tazrına uymak isteyen çokmuş da biz farkın da değilmişiz ? :DD Bildiğiniz üzere bzim kimyacı dehşet-ül vahşet , anlatılamaz yaşanır dedikleri olay mehmet hocanın  kaşları ...
İlk erkeklikten sıkılmak diyelim biz bu değişime (Hocamızın o  bizim yüzümüzde tebessüm oluşturan mini minnacık olan güzelim kaşlarının aldırması ile başlayan büyük değişim xD'e) .. Ya insan tam olarak ortasında alır veya da hiç dokunmaz ama bizim kimyacı 1 mm civarında açtığı fark cezbedilemez :DDD
Ve işte bugün .... O olayın sonu olamaycaktı bunu hepimiz biliyoruz ve Mustafa adlı arkadaşımız bunun öncülüğünü yaparak büyük ateşi yaktı...
Bugün benim dikkatimi mi desek yoksa o  büyük fark mı orasını bilemem ama benim fark etmem ile sınıf (Aslı,Tuğçe,Damla ,Elif  ve Ben :D) sallandı ..Bunu farkettirmemeye çalışsakta üstü örtülecek bir konu olmadığı için kısa sürede  zannediyoruz  ki anladılar :DD 
Ve bu olaydan sonra bizim kızların kızlar WC'sine gidip ' ya mustafanın kaşı benim kaşımdan daha mı  güzel ?' diyerek aynaya bakmaları ile başlayan gülme krizimiz ....
Engel olunamayacak bir tarz toplum yaşamını etkileyecek durumda ...
Önümüzde ki nesil (sınıfımızdaki başta olmak üzere ali bu tarz'a uyup da bize hayal kırıklığı yaşmaması umudu ile) bu akıma karşı tedbir alacaklarını umuyorummm ( Mustafaya ve Mehmet Hocam'a saygılarımla ) 
(Yayınlanamaz )

11/04/2011 16:41

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum :)